Sunday, July 26, 2009

ФРАНЦУСКИОТ ФУДБАЛЕР НИКОЛАС АНЕЛКА



Веста за примање на исламот на овој фудбалер го пренесе неделниот Египетски весник.. осма година.. број 380.. страница 10 ... издадена во Понеделник 21 јуни 2004 година.
Иако тој не учествува во Француската репрезентација за европскиот куп, тој настапува за англискиот клуб Манчестер сити, поранешен играч на Реал Мадрид. По примањето на ислам го промени името од Николас Анлека на Билал Анелка. Тој беше во посета на Саудија во придружба со дванаесет француски фудбалери, повеќето кои примиле ислам. Истовремено, со нив беше и шејх Мухаммед ибн Јунус, исламскиот свештеник и имам на џамијата “Рахмет” во Париз. Во текот на нивната посета на саудискиот фудбалски клуб “Иттихад” менаџерот на клубот Ибрахим Белеви им подари скапоцени подароци. Меѓу нив цедиња со коментар на Кур’анските значења на француски јазик. Потоа, фудбалерите присуствуваа на верското предавање кое се одржа во салата на клубот, каде што се расправаше за нивното преминување во ислам. Билал Анелка раскажа дека го примил исламот одамна од страна на неговиот туниски пријател по име Исмаил кој заедно играл со него во клубот “Пари Сен Жермен” “Секогаш ми зборуваше за исламската вера, нејзините начела и принципи. Благодарност на Аллах кој ме воведе во редовите на муслиманите и многу сум среќен за мојата посета на божјите свети места, земјата на почесното Кабе и божјиот пратеник Мухаммед а.с. Меѓу француските фудбалери кои примиле ислам беше и Доми, играч на англискиот Лидс Јунајтед. Филип играч на фрацускиот клуб Бордо и неговиот сооиграч Ерик. Играчот на Марсел “Дуду”, играчот на Оксер “Менди” кој го промени името во Абдурешид. Самуел голман на францускиот клуб Кан, кој го промени името во Исмаил.
Ова е веста која ја објавија новинарите од Дубаи:

Посетата на француската ѕвезда Николас Анелка и неговиот придружник Дидие Доума на Емирати пред две недели помина во најдобар ред и без главоболка, освен што некои Веб-страници објавија фотографија. Меѓу нив, како Николас Анелка посетува џамија и се собира со муслиманската младина и присуствува на верски предавања.
“Франс футбоол” беше најпрв кој ги објави овие фотографии и потврди дека Анелка го примил исламот во Емирати и некои изјави му ги припиша нему: “Најде рамнотежа во исламската вера и посакува да остане во исламска држава за да може да ги извршува слободно верските прописи и да ги упатува другите во вера”.

Весникот ЕВЕНИНГ СТАНДАРД од Лондон пренесе некои слики на Анелка со младинци во џамија. Весникот потврди дека Анелка го носи името Билал и дека многу соиграчи-фудбалери од Англија ги повикува во ислам.

Анелка се налутил на овие изјави и се јавил во агенцијата “Франс Пресс”, за да ги објасни сите објавени информации околу неговата личност. Објаснил дека фотографиите се без негово одобрение објавени и дека тоа е негов приватен и личен живот.
Анелка бил и во светиот град Мека каде извршил мал хаџ - Умра заедно со многу другари французи. Меѓу нив, Дидие Доума, играч на Лидс. Анелка се одзвал на повикот на клубот “Вахде” од Мекка. Но се изненадил од многуте камери и фоторопортери. Им кажал на новинарите дека тој има договор со Манчестер сити па се плаши нивните извештаи да не му наштетат на неговиот договор.

“Зошто Анелка го прифатил исламот? Зошто ги повикува своите пријатели во исламската вера? Зошто го прикрива своето прифаќање на исламот од поодамна во Европа?”... Ова беа неколкуте прашања кои француските медиуми ги поставуваа минатата недела.
Познатиот француски напаѓач: Николас Анелка вели:

Исламот е прекрасна вера и јас ја прифатив уште кога имав шеснаесет години.

Француската ѕвезда во фудбал Николас Анлека откри дека исламот го примил уште од шеснаест годишна возраст а не пред неколку години спротивно на она што се пренесува за него.

Анлека за Емиратското списание издадено минатата среда изјавил дека: „Кога почнав да се бавам со футбал уште пред дванаесет години, бев вистински муслиман. Мојата вера ми помогна да бидат со поголемо трпение и смиреност и префинетост, таа е прекрасна вера и го смени мојот живот во позитивна насока и ми помогна да бидам непоколеблив и да одам со крената глава гордо.“

„И покрај се што се случи во мојот живот од позитивни и негативни работи, јас секогаш имав потреба од мир и спокој и да се однесувам позитивно во сите мигови, а тоа е она што ми помогна верата.“

„Исламот е тој што ме направи да бидам среќен од мојата длабочина и смирен во мојата душа, што и да се случеше знаев дека ќе помине и дека треба да трпеливо да се поднесува и да чекам додека се поправат нештата.“

„Многу грешат луѓето кога велат дека сум бил христијанин па станав муслиман, јас никогаш не бев христијанин, обично немав вера, едноставно почувствував дека прифаќањето на исламот е правилен избор и јас сум среќен што сум муслиман, бидејќи тој е вера на мир и учам многу од него.“

Исламтодеј на француски

No comments:

Post a Comment